Bol by som veľmi vďačný, keby mne, mladému človeku ktorý ešte nie je dostatočne skúsený na to aby pochopil zámery tejto vlády, niekto vysvetlil, ako je možné predložiť do nášho cteného parlamentu návrh zákona po uplynutí mesiaca od jeho neschválenia. Najmä ak je v §96 ods.3 Zákona o rokovacom poriadku NRSR uvedené:
AK národná rada návrh zákona neschválila, nový návrh zákona v tej istej veci možno podať najskôr o šesť mesiacov odo dňa neschválenia návrhu zákona. To sa nevzťahuje na návrh zákona, ktorý národná rada vrátila navrhovateľovi na dopracovanie. Judr. Kaliňák sa odvoláva na akýsi čarovný výklad, ba až precedens Ústavnoprávneho výboru NRSR, podľa ktorého 6 mesačná lehota nie je potrebná pri vrátení zákona prezidentom republiky. Pán Kaliňák však iste dobre vie, že úlohy Ústavnoprávneho výboru NRSR spočívajú, podľa §59 Rokovacieho poriadku NRSR, najmä v odporúčaniach a podnetoch. Tento výbor teda určite nevydáva záväzný výklad a určite nemení text zákonov, to nedokáže ani Ústavný súd. Chápem, že Muftiho trucovanie, môže kadekoho rozhodiť, no neviem prečo by sa mal Robo opierať o nejaké uznesenie s rovnakou právnou silou akú ma tento blog, keď mu ten jeho cestný zákon o polrok s prehľadom prejde.